06 maj 2009

Jag är snygg

Idag när jag och lille matt var ute passade lille matt på att ta bilder till sin blogg som handlar om produkter och smink. I höstas fick jag vara modell för en parfym med snobben. Fy vad snygg jag blev då. Därför tyckte jag självklart att jag skulle vara modell idag också. När lille matt lagt produkten i gräset och skulle ta bilder gick jag och la mig bredvid. Spelade ingen roll att hon flyttade till nästa grästuva jag kröp ändå efter. Hon måste ju ändå förstå att bilderna blir snyggast så. Till sist fick jag min vilja igenom och jag fick vara modell. På bilderna nedan ser ni hur jag snyggt posade framför kamran (för en gångs skull till lille matts förvåning tittade jag rakt in i kamran) för att bli den första hunden som gör reklam för människoduschkräm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar