06 maj 2009

Inte bara jag som kan

Visst är jag den knasigaste hunden men visst kan mina kompisar också vara det ibland. Min kompis Iza som är 3 år yngre än mig och som också är Border Collie, hon är även lille Em´s hund. Idag hittade hon också på ett knasigt bus. Här är Iza´s redogörelse över händelsen:

Lille Em hade gjort iordning några smörgåsar hon skulle äta efter hon bara gått på toa. Tallriken hade ställts på hennes soffbord och för en gångs skull hade hon inte stängt dörren helt. Jag hoppade upp i soffan och när hon kom ut slängde jag ner smörgåsen på tallriken igen. Hon skulle ju absolut inte upptäcka att några tuggor hade tagits, smörgåsen helt slemmig och att jag konstant slickade mig runt munnen.

Lille matt och Iza

taget av lille Em, till ett fotoarbete i skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar